Wednesday 8 February 2017

Manja Sireh ~ Pembersih Miss V No.1 Malaysia

Assalamualaikum & salam sejahtera semua~




Betul sayang2 semua... 

Sayang2 semua tercari-cari pembersih miss V yang testimonial nye beribu? Nah ! Ini dia.... saya dulu seperti anda juga ! Alhamdulillah, dipertemukan dengan Manja Sireh by Fyqa Signature ni, ternyata mampu menyelesaikan masalah miss V anda ! Kesan hanya beberapa kali penggunaan sahaja !

Anda ada masalah seperti di bawah ? Anda sayangkan miss V anda ?






Tak seronok kan ? Tak selesa, rimas dan malu bukan? Hargai miss V anda dan dapatkan manja sireh sekarang. Tak pernah ade yang kata manja sireh tak ok tau... Jom kita lihat ape kebaikan manja sireh ni ~


percuma travel pack 30ml 




 Satu botol manja sireh mengandungi 120ml yang mana ia adalah pekat dan sangat menjimatkan. Satu botol tahan hingga 3bulan lamanya ! Kandungan manja sireh diperbuat dari bahan-bahan yang terpilih dan telah diakui zaman berzaman khasiatnya antaranya manjakani, olive oil dan aloe vera. 






Manja Sireh sesuai digunakan oleh semua, perempuan dan lelaki.





Usah malu usah segan ye, rawat dan harga miss v dengan penjagaan harian miss V manja sireh by fyqa signature. Ops... ade yang ragu2 ye. InshaAllah, ia selamat, bersih dan suci. 
Produk2 by Fyqa Signature telah diluluskan KKM dan selamat digunakan.


Pssttt... anda mahukan PERCUMA TRAVEL PACK manja sireh? Jom lelaju dapatkan manja sireh sekarang. Dengan setiap pembelian manja sireh, anda akan dapat FREE GIFT dari kami. TRAVEL PACK manja sireh 30ml ! Dan penghantaran pos laju adalah PERCUMA bagi semenanjung Malaysia. 



Untuk order boleh pm di FB ye. KLIK sini --> AURA PESONA E-SHOP . Klik button "SEND MESSAGE" ye. Atau boleh terus whatsapp je ke 010-305 2579. :)

Harga ? InshaAllah mampu milik . Hanya SM RM50 SS RM55 sahaja. FREE postage.

Testimonial? ade.... terjah FB ye... ;)

Salam mesra sokmo2 ~..

aura pesona


No comments:

Post a Comment